loading...
طراحی نما ساختمان و روف گاردن
نوین مارکتینگ بازدید : 59 سه شنبه 25 مهر 1396 نظرات (0)

استفاده از پارتیشن اداری در محیط های اداری برای افراد حاضر بسیار کارآمد و مفید می باشد. روش های مختلفی برای طراحی و استفاده از این پارتیشن ها در محیط های اداری وجود دارد. این مقاله به عنوان راهنمایی برای انتخاب بهترین پارتیشن اداری در بازار و چگونگی استفاده از آنها در دکوراسیون اداری با هدف ایجاد محیطی بهتر و آرام تر در محل کار عمل خواهد کرد.

اولا، به منظور تقسیم بندی فضای اداری این اقلام آسان ترین روش هستند. اگر یک فضای باز و بزرگ اداری دارید و همه باید در کنار هم کار کنند، تشخیص اینکه هر فرد برای کدام دپارتمان کار می کند سخت می باشد. با تقسیم این فضا بر اساس هر دپارتمان یا استفاده از معیارهای منطقی، حس سازمان یافتگی بیشتری به فضا داده می شود. روش های دیگری برای تقسیم بندی فضا نیز وجود دارد. استفاده از دیوارهای میخ شده به زمین می تواند فضای اتاق را به خوبی تقسیم کند. این روش اقتصادی نیست و مزاحمت و تخریب زیادی به فضا تحمیل می کند که باعث می شود کارگران چندین هفته در فضای کار مشغول کار باشند. همچنین برای تخریب دیوار و ایجاد دیوارهای جدید نیاز به اجازه ارگان ها و طراحان مربوطه دارید.

office-Partition

اما اگر از سیستم پارتیشن بندی به جای این کار استفاده کنید، عملیات نصب سریع تر و ارزان تر می باشد و کمترین تخریب و مزاحمت برای شرکت شما ایجاد خواهد شد. طراحی و نصب سریع و آسان این روش را به یک راه حل مناسب و انعطاف پذیر برای طراحی محیط کار تبدیل کرده است. این به معنای مناسب بودن این روش فارغ از طرح و قالب محل کار شما می باشد. حتی اگر شما به دنبال ایجاد یک فضای بزرگ در کنار اتاق هایی کوچک نیز هستید می توانید از این روش استفاده کنید. اما به هنگام استفاده از دیوارهای میخ شده به زمین برای تقسیم بندی فضا همیشه انعطاف پذیری کافی را در اختیار نخواهید داشت.

به علاوه، هر وقت قصد تغییر قالب و طراحی اتاقهای موجود در فضای خود را داشته باشید می توانید به راحتی آرایش و چینش پارتیشن ها را تغییر دهید که در مورد دیوارهای میخ شده به زمین این امر به این سادگی امکان پذیر نخواهد بود. برخی شرکت ها و تجارت ها از پارتیشن اداری به منظور ایجاد ایستگاههایی به منظور استراحتگاه استفاده می کنند که ایده خوبی به حساب نمی آید. چرا که در اینصورت فضای آنها سقف نخواهد داشت و صداهای مزاحم به راحتی می تواند تمرکز و حواس شما را پرت کند و همچنین خیلی جذاب هم نمی باشند.

جدا کردن فضای کاری کارمندان میزان انتقال اطلاعات و ارتباطات را تحت تاثیر قرار می دهد و ممکن است این موضوع را با مشکل مواجه کند. استفاده از پارتیشن های کف و سقف دار برای جداسازی فضا بهتر می باشد چرا که باعث از میان برداشتن “فضای باز” می شود که برخی افراد آن را دلیلی برای عدم آسایش و تمرکز حین کار می دانند و باعث می شود عملکرد و بازدهی آنها تحت تاثیر قرار گیرد. برهم خوردن تمرکز به طور مداوم می تواند یک مشکل جدی در ادارات بدون پارتیشن اداری باشد. بهترین نوع پارتیشن اداری انواعی هستند که از کف تا سقف ادامه می یابند و در کنار انعطاف پذیری طرح، جذاب نیز می باشند. اگر از پارتیشن اداری مناسب برای نیازهای شخصی خود استفاده کنید در اینصورت به قالب مورد دلخواه خود که به دنبال آن بوده اید دست خواهید یافت که باعث افزایش بازدهی تا بالاترین حد ممکن نیز خواهد شد. جنس و نوع مصالحی که پارتیشن اداری از آن ساخته می شود نیز حائز اهمیت است چرا که انواع مختلفی از آنها وجود دارد.

شیشه یک حس مدرن ایجاد می کند چراکه شما می توانید طرف دیگر آن را ببینید و روشی خوب برای ایجاد اتاق های ملاقات به حساب می آید و امکان ورود نور به درون فضا را به بالاترین حد ممکن می رساند. همچنین امکان استفاده از رنگ و نشان لوگوی شرکت بر روی شیشه این گزینه را به طرحی مدرن و شیک در دکوراسیون شرکت شما تبدیل می کند. به منظور ایجاد بهترین قالب که باعث ایجاد فضایی شاد و پربازده در محل کار شود، استفاده از سیستم های دیوار پارتیشن بهترین گزینه محسوب می شوند. سبک ها و طراحی های مختلف برای انتخاب وجود دارد که می تواند همه سلیقه ها و بودجه ها را تحت پوشش قرار دهد. از آنجایی که طیف وسیعی از دیوارهای پارتیشن و پارتیشن های استاندارد در دسترس می باشد، هر کس می تواند از نعمت داشتن یک شرکت پارتیشن بندی شده بهره ببرد.


نوین مارکتینگ بازدید : 54 سه شنبه 11 مهر 1396 نظرات (0)

پارتیشن اداری دو جداره تمام شیشه قاب mdf


این مدل از پارتیشن اداری معروف به پارتیشن شیشه ای است نصب و اجرای این نوع می تواند جایگزین خوبی برای دیوارها در یک محیط اداری می باشد. تمامی مدیران ترجیح می دهند که یک فضایی داشته باشند تا تبادل نور بین محیط های مختلف ‌, جلوگیری از پخش سر و صدا  ,تهویه مناسب و حفظ گرمای محیط حفظ گردد.

پارتیشن اداری دو جداره شیشه قاب mdf

 

 

 

پارتیشن اداری دو جداره mdf و شیشه

 
تقریبا نیمی از mdf و نیمی دیگر از شیشه ساخته می شود مزیت های استفاده از mdf در پارتیشن اداری ابعاد مختلف و شکل پذیری آسان , تنوعات رنگ , سهولت در اجرا و همچنین قیمت مناسب نسبت به پارتیشن ها ی آلومینیومی است.

پارتیشن اداری دو جداره نصف mdf و نصب شیشه

 

پارتیشن اداری دو جداره آلومینیومی

 
این نوع پارتیشن اداری دارای یک ساختار از جنس آلومینیوم است از مزیت های این نوع پارتیشن می توان به نصب سریع , زیبایی ,قابل تعویض بودن قطعات خراب شده ,درگیر شدن فضای کمتر و قابل جا به جا شدن راحت اشاره کرد همچنین این نوع پارتیشن با ترکیب ام دی اف ترکیب زیبایی به محیط می بخشد.

پارتیشن اداری دو جداره آلومینیومی

 

 

پارتیشن اداری دوجداره تمام mdf

 
پارتیشن اداری تمام mdf دو جداره دارای استحکام و عایق صوتی بالاست در این نوع می توانید با تعبیه سیستم پرده از نظر ظاهری و هم از نظر حفظ حریم خصوصی امنیت محیط را تامین نمائید تنظیم نور و کنترل دیگر کارمندان و ارتباط با محیط بیرون به راحتی انجام پذیر است.

پارتیشن اداری دو جداره تمام mdf

نوین مارکتینگ بازدید : 52 سه شنبه 28 شهریور 1396 نظرات (0)

پارتیشن اداری تک جداره mdf  ( ام دی اف )

این پارتیشن ها قابلیت نصب در ارتفاعات متفاوت را دارند و به در خواست مشتری ارتفاعات کم و زیاد می گردد. کاملا از جنس mdf بوده  ,و mdf استفاده شده در این نوع پارتیشن ها 16 میلی متر بوده همچنین یکی از محبوب ترین پارتیشن های اداری محسوب می گردد که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

 

پارتیشن اداری تک جداره تمام mdf

 

پارتیشن اداری تک جداره mdf و شیشه

این مدل پارتیشن ترکیبی از ام دی اف و شیشه بوده از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر است همچنینی برای بخش هایی که لزومی ندارد حتما فضا به طور کامل بسته باشد معمولا از پارتیشن تک جداره استفاده می شود.

 

پارتشن اداری تک جداره mdf و شیشه

 

 

پارتیشن اداری تک جداره آلومینیومی

نوع دیگری از پارتیشن اداری آلومینیومی است این پارتیشن اداری از آلومینیوم سبک با استحکام بالا و زیبایی ظاهری بالا ساخته می شود همچنین در این مدل از پارتیشن می توانید از شیشه به صورت مات، شفاف و طرح دار برای نور گیری اتاق استفاده کنید همچنین برای زیبایی ظاهری و طرح بخشیدن می توان از mdf هم استفاده کرد.

 

پارتیشن اداری تک جداره آلومینیوم

 

 

نوین مارکتینگ بازدید : 69 شنبه 25 شهریور 1396 نظرات (0)

کارفرمایان هنگام طرح ریزی محیط محل کار، برای جدا کردن آن به بخش های کوچکتر، اغلب از پارتیشن اداری استفاده می کنند. پارتیشن بندی علاوه بر اینکه یک راه ارزان و اقتصادی برای ایجاد فضاهای اداری جداگانه برای کارمندان است، مزایای دیگری هم دارد.

پارتیشن اداری

اگر به فکر نصب پارتیشن اداری در دفتر خود هستید، شاید این فهرست بتواند به شما کمک کند:

  • پارتیشن اداری می توانند تمرکز در محل کار را افزایش دهند، چون کارکنان را از یکدیگر جدا می کنند و میزان حواس پرتی را به حداقل می رسانند. مسلما هیچ کس دوست ندارد هنگام کار کردن، گفتگوی تلفنی اشخاص دیگر را بشنود.
  •  پارتیشن ها برای کارمندان حریم خصوصی ایجاد می کنند که به ویژه برای مواقعی که در طول ساعات کار می خواهید تلفنی صحبت کنید و نمی خواهید کسی صدایتان را بشنود مهم است.
  • پارتیشن بندی اداری می توانند به جذابیت و حرفه ای بودن محل کار بیافزایند. پارتیشن ها انواع مختلفی دارند (از جمله چوبی، پارچه ای، گچی، فلزی و شیشه ای) و می توانید آنها را به هر رنگی که تمایل دارید انتخاب کنید.
  • پارتیشن اداری باعث جلوگیری از گسترش صدا در محل کار می شود به ویژه اگر ارتفاع شان بلند باشد.
  • از پارتیشن اداری می توان در تقسیم فضا به بخش های جداگانه استفاده کرد، و این موضوع باعث می شود بازدید کنندگان و یا افراد جدیدی که به دفتر می آیند راحت تر راه خود را پیدا کنند.
  • پارتیشن اداری فضای بیشتری برای نشستن کارکنان ایجاد می کنند، چون می توان از آنها به عنوان پین بورد استفاده کرد یا بر روی آنها جعبه هایی برای گذاشتن پرونده ها و فایل ها نصب کرد. حتی می توانید یک تخته سفید هم بر روی آنها نصب کنید که کارکنان یادداشت هایشان را بر روی آن بنویسند.

اگر در محل کار خود به مشکل برخوردید، مثلا سر و صدای بیش از حد و یا نبود حریم خصوصی، شاید تعجب کنید اگر بفهمید پارتیشن های اداری تا چه حد در رفع این مشکلات می تواند کمک تان کند. اما این پارتیشن ها اگر در جای درست و مناسب نصب شوند، واقعا موثر هستند.اگر به عنوان کارفرما به دنبال راه حلی برای تقسیم بندی فضا هستید و یا ه عنوان کارمند از بودن در کنار همکاران پر سر و صدا خسته شده اید، پارتیشن ها می تواند دقیقا همان چیزی باشند که به دنبالش هستید.

نوین مارکتینگ بازدید : 52 دوشنبه 02 مرداد 1396 نظرات (0)

شیوه های نوین نقاشی در طراحی دکوراسیون داخلی

نقاشی ساختمان با تغییر کلی در ظاهر محیط، یکی از ساده ترین شیوه های نوین در طراحی دکوراسیون داخلی محیط زندگی شما در کمتر از یک روز می باشد. چه شما این کار را خودتان انجام بدهید چه برای انجام آن به یک فرد متخصص هزینه پرداخت کنید. یک رنگ شاداب کننده با کمترین هزینه به فضای خانه شما زندگی می بخشد.
انتخاب رنگ امری کاملا شخصی است و شما در این مورد نباید پیرو مدی باشید که به آن علاقه ندارید. از همه مهمتر شما کسی هستید که قرار است هر روز با این رنگ ها زندگی کند. گرچه برخی از رنگ های امروزی بسیار جذاب و شگفت انگیز بوده و مطابق با علایق و بودجه افراد مختلف هستند.
سبز تنها نمادی از ساخت و تولید نیست. سایه های روشن رنگ سبز معمول تر از دیگر طیف های آن هستند. افزودن کمی سبز زمردی تیره به فضا های کوچک تر توصیه می شود.

دکوراسیون داخلی

به دنبال جریان رنگ های طبیعی، آبی و بنفش در حال حاضر رنگ های گرمی هستند. این سایه های آرامش بخش و تسکین دهنده به زندگی های شلوغ امروزی صلح و آرامش هدیه میکنند. گرچه این رنگ ها بسیار مناسب جهت استفاده در اتاق خواب ها هستند تا به خوابیدن کمک کنند، به منظور استفاده در اتاق های نشیمن و فضای غذاخوری نیز جهت ایجاد محیطی آرام مناسب هستند. این خانواده رنگ ها از طیف خیلی تیره تا روشن به طور جهانی رایج هستند.

شابلون، عکس برگردان و نقاشی های روی دیوار جایگزین و زینت بخش های مکمل برای نقاشی ساختمان هستند. شابلون ها در واقع این امکان را برای شما فراهم می آورند تا به سادگی محیط زندگی خود را شخصی سازی کرده و به روش خود تزئین کنید. شابلون هایی به سایز دیوار که جایگزین های دائمی برای عکس برگردان ها هستند نیز وجود دارند که برای ایجاد قسمت های تزئینی و ایجاد حاشیه مناسب هستند.

عکس برگردان و یا نقاشی های روی دیوار برای آزمایش طرح قبل از اجرای آن بسیار مناسب است. اگرچه این شیوه ها می توانند به عنوان گزینه ای طولانی مدت برای دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار بگیرند. این عکس برگردان های با کیفیت و پوسترهای طراحی شده خاص به منظور استفاده طولانی مدت طراحی شده اند. نگران پرداخت کم در برابر استیکرهای ارزان قیمت نباشید. وب سایت های بسیاری وجود دارند که به این شیوه از دکوراسیون اختصاص داشته و دارای عکس برگردان و نقاشی های روی دیوار با بالاترین کیفیت هستند.
بر اساس سایز این برچسب ها نصب آن ها نیاز به کمی دقت داشته و می توانید در انجام این کار از یک خدمه ساده استفاده کنید. در صورت اتصال صحیح این عکس برگردان ها جلوه ای زیبا و رویایی برای محیط شما ایجاد خواهند کرد. گرچه اگر آن ها را به درستی نصب نکنید، این برچسب ها بی ارزش به نظر می آیند. بنابرین توصیه می کنیم برای کسب نتیجه مطلوب از حداقل یک نفر کمک بگیرید.

برای مطالعه ادامه مطلب شیوه های نوین در طراحی دکوراسیون داخلی بر روی کلمه کلیک نمایید.

نوین مارکتینگ بازدید : 48 دوشنبه 19 تیر 1396 نظرات (0)

شاید سرگرم کننده ترین قسمت طراحی دکوراسیون منزل شما شخصی سازی و چیدمان آن به سلیقه و شیوه شخص شما باشد. درحالیکه قانون طلایی پیروی از سلیقه شخصی است، توجه به شیوه های نوین طراحی دکوراسیون داخلی به شما ایده های جدید و مطابق با تکنولوژی می دهد که هیچگاه در ذهن نداشته اید.

طراحی دکوراسیون داخلی

طراحی و دکوراسیون

طرفدار طبیعت بودن این روز ها بسیار گسترده شده است. شیوه های دوستار محیط زیست و سالم در طراحی دکوراسیون داخلی یکی از داغ ترین … اگر داغترین نباشند… شیوه های اطراف هستند. به علاوه ی زیبایی ایجاد شده توسط استفاده از مواد دوستدار محیط زیست، این عناصر محیطی سالم تر برای خانه و خانواده فراهم می آورند.
تحقیقات نشان داده که هوای موجود در خانه از هوای خارج از آن بسیار آلوده تر است. هر آنچه بیشتر نگران دود و دیگر آلاینده ها هستیم، بیشتر از ماندن در ترافیک در خانه در معرض این آلودگی ها قرار داریم. جدیدترین عناصر طراحی از فرش گرفته تا نقاشی و اثاثیه این واقعیت را در نظر گرفته و امروزه محیط خانه های مارا بهداشتی تر کرده اند.

در حال خرید، به دنبال محصولاتی بگردید که سالم تر شناخته می شوند. این محصولات بدون استفاده از مواد شیمیایی مضر ساخته شده اند. در سالهای گذشته، به این باور رسیده اند که استفاده از مواد شیمیای پیامدهای بسیار بدی به دنبال دارد. گرچه ما میدانیم که فرش برای مثال قابل تولید با هزاران مواد شیمیایی است که میتواند پس از استفاده در خانه مدت ها در آن پایدار بمانند. خرید اجناسی که با شیوه ای سالمتر ساخته شده اند قدمی بزرگ در ساخت محیطی سالم جهت زندگی برای اعضای خانه به اندازه اثر شما بر محیط زیست است.

کنف که به علت سختی در برابر لمس مشهور است قابل تبدیل به پارچه هایی نرم تر و با ظاهری لطیف تر است. شیوه دیگر مشهور در دکوراسیون داخلی استفاده از پارچه طبیعی است. بیدف کنف، بامبو و دیگر مواد طبیعی که در محیطی دوستانه همزیستی کرده و رشد یافته اند، تاثیر شما بر محیط را کاهش می دهند و در نتیجه ظاهری سبک و روشن به هر یک از اتاق های خانه شما می بخشد. اگر شما ظاهر این مواد اولیه را دوست ندارید، به دنبال مواد دیگری بروید. نتیجه و بافتی که هر ماده می تواند داشته باشد شما را به شدت شگفت زده خواهد کرد.

برای مطالعه ادامه مطلب شیوه های نوین در طراحی دکوراسیون داخلی بر روی کلمه کلیک کنید.

نوین مارکتینگ بازدید : 46 یکشنبه 10 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

محیط منزل مکانی است که بهترین و مهمترین ساعات شبانه‌ روز را در آن میگذرانیم. احساس ما در این ساعات تحت تاثیر محیط منزل قرار دارد. موارد بسیاری در این تاثیرگذاری مورد توجه هستند که نورپردازی از مهمترین آنهاست. گروه مهندسی مکعب با داشتن بهترین تیم طراحی دکوراسیون شما را برای هرچه بیشتر لذت بردن ازمحیط خانه همراهی میکند.در این مقاله سعی کرده ایم نکاتی را برایتان توضیح دهیم که امیدواریم لذت ببرید.

 

شاید گفتنش جالب نباشد ، اما طراح ها هیچ راز پنهانی ندارند. هیچ قانونی برای کاری که طراح ها انجام می دهند وجود ندارد. آنها طبیعتا خلاق و عاشق تصور کردن ، رویاپردازی ، کشف و دنبال کردن الهاماتشان هستند. اما یک سری قوائد وجود دارد که برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید دنبال شوند. طراح ها فقط چیزهایی که از نظرشان خوب است و تناسب دارد را امتحان می کنند. و نمی توان گفت اینها حقه ها یا مهارت هایی هستند که طی سالها تمرین به دست می آید. هر کسی از عهده اینکار بر می آید. در واقع این می تواند زیربنایی برای پیشرفت و توسعه شهود خلاقانه و هنجار شکن تان باشد.

12 نکته برای بهتر کردن چیدمان دکوراسیون منزل:

رنگ باید آخرین چیزی باشد که انتخاب می کنید.

 

کلا چه در طراحی دکوراسیون منزل چه طراحی دکوراسیون اداری رنگ باید آخرین چیزی باشد که انتخاب می کنید. صاحبان منزل همیشه می خواهند رنگ دیوارها را قبل از نقل مکان به خانه مشخص کنند. البته درکشان می کنم. هیچ چیز به اندازه وارد شدن به یک خانه که به تازگی رنگ شده دلچسب نیست. البته این هم مشکلی ندارد اما به نظر من ایده آل نیست.

\"\"

هزاران رنگ ، با تناژ رنگ ها و سایه های مختلف وجود دارد. و هر یک در هر خانه ای متفاوت خواهد بود ، چون منابع نوری خانه ها با هم متفاوت است ، و این یعنی رنگی که در خانه فعلی تان خوب به نظر می رسد ممکن است در خانه جدید اینطور نباشد. رنگ دیوارها باید مکمل اثاثه یا لوازم داخلی ، آثار هنری ، فرش و هر چیز دیگری در منزل باشد. به نظرم رنگ دیوارها را بعد از انتخاب لوازم و اسباب داخل منزل انتخاب کنید.

آثار هنری را در ارتفاع مناسب نصب کنید.

 

گالری ها و موزه آثار هنری را طوری آویزان می کنند که خط وسط (مرکز) هر قطعه ۱۴۰ تا ۱۵۰ سانتی متر از کف فاصله داشته باشد. (متوسط سطح چشم انسان ۱۴۵ سانتی متر می باشد.) و در طراحی دکوراسیون منزل شما هم باید همین کار را انجام دهید.در منزل هایی که سقف شان بلند است ، ممکن است بخواهید تابلوها و چیزهایی دیگر را بالاتر نصب کنید. اما به یاد داشته باشید که این وسایل باید با مقیاس انسانی مطابقت داشته باشند ، نه با مقیاس ساختمان.

اگر خیلی مطمئن نیستید ، اول یک عکس بگیرید. در عکس می توان خیلی چیزها را مشخص کرد. آن را چاپ کنید و یا با استفاده از فتوشاپ یا برنامه های دیگر ، وسایلی که می خواهید را بر روی عکس قرار دهید. به این ترتیب می توانید تا حدی متوجه شوید که اندازه لوازم مورد نیاز برای آن اتاق باید چقدر باشد یا اینکه یک گلدان درختی بزرگ می تواند برای پر کردن یک نقطه خالی مناسب باشد یا خیر.

مبلمان خود را با فاصله از هم بچینید.

 

نکته ای که در دکوراسیون منزل باید رعایت شود تا می توانید از شلوغ کردن بیش از حد اتاق مقاومت کنید. زندگی وقتی دلپذیر می شود که فضایی برای تکان خوردن داشته باشید. این موضوع به خصوص اگر بودجه تان محدود است خیلی به کمک تان می آید. چون لازم نیست فضا را با تعداد زیادی اسباب و اثاثیه پر کنید. بودجه تان را بیشتر بر روی خرید وسایل کمتر اما با کیفیت بهتر صرف کنید ، و به این ترتیب از تبدیل شدن اتاق تان به فروشگاه های اشیاء ارزان قیمت یا دست دوم جلوگیری کنید.

نحوه چیدمان مبلمان بر روی فرش خیلی مهم است. (مخصوصا در طراحی دکوراسیون منزل)

اساسا به سه روش می توانید مبلمان را بر روی فرش بچینید.

همه چیز روی فرش باشد :

اگر اتاق تان کوچک است ، بهترین و مقرون به صرفه ترین انتخاب این است که همه هیچ چیزی را روی فرش قرار ندهید. البته اندازه فرش هم نباید انقدر کوچک باشد که اصلا به چشم نیاید. اندازه فرش باید به حدی باشد که پایه های جلویی هر یک از صندلی ها و مبلمان روی آن قرار بگیرد. این رویکرد به ویژه زمانی مناسب است که بخواهید یک الگو را بر روی یک فرش سفت و یا بافت درست بزرگتر لایه بندی کنید.

بخشی از هر چیز روی فرش باشد :

فقط پایه های جلویی تمام مبلمان را بر روی فرش قرار دهید تا چیدمان آنها از نظر بصری با هم متناسب باشد و یک فضای خوب و باز ایجاد شود.

دنبال تم ها و موضوعات تکراری نباشید.

 

مثلا تم ساحلی خیلی محبوب است. و قطعا نشانه ها و علامت های این تم را دیده اید: رنگ آبی و سفید ، نقاشی های قایق بادبانی و غیره. اما این تم خیلی تکراری و فاقد فردیت است.

یک نقطه کانونی ایجاد کنید.

 

در هر حرفه ای ، برخی چیزها نقش عمده و حمایتی به خود می گیرند. در طراحی دکوراسیون داخلی هم به همین صورت است. یک نقطه کانونی انتخاب کنید و مابقی اتاق را حول محور آن بچینید. اجازه دهید لوازم دیگر، نقش ثانویه داشته باشند. لازم نیست همه چیز برای خودش یک نقش عمده داشته باشد؛ چون فقط نویز بصری به وجود می آورد.

در دکوراسیون منزل نقطه کانونی می تواند یک هود چشمگیر در آشپزخانه، تاقچه بالای شومینه ، یک اثر هنری در اتاق نشیمن و یا تاج تخت در اتاق خواب باشد. این نقطه کانونی هر چه که باشد، باید جلب توجه کند.

خطوط دید را در نظر بگیرید.

 

نقطه کانونی هر اتاق باید با اتاق دیگر متفاوت باشد ، به طوری که این حس را القا کند انگار دارید بین آنها کشیده می شوید. به همین دلیل بهترین نقطه برای یک نقطه کانونی ، معمولا باید درست روبری ورودی اتاق باشد

کلکسیون خود را تغییر دهید.

 

به چیزهایی که با دیگر لوازم اتاق همخوانی ندارند ، نچسبید. حتی اگر یادگاری مادربزرگ تان باشد هم فرقی نمی کند. به درد این جا نمی خورد ، پس یک جای جدید برایش پیدا کنید (مثلا یک اتاق دیگر).

همیشه تعادل را رعایت کنید ، و این نقل قول از کوکو شانل را فراموش نکنید : ” قبل از خارج از شدن از منزل ، نگاهی به آینده بیاندازید و یکی از چیزهایی که پوشیده اید را درآورید “. در طراحی مهم است که بدانید نقطه پایان و توقف کجاست.

مقیاس ها با هم متفاوت هستند.

 

چیزی که در فروشگاه خوب به نظر می رسد ، ممکن است در چیدن دکوراسیون منزل شما مانند یک غول بی شاخ و دم باشد. یا اینکه آنقدر کوچک باشد که دیده نشود. بنابراین یادتان باشد که همیشه مقیاس و نسبت ها را در نظر بگیرید.

گاهی اوقات نیز چیزهایی که جداگانه ممکن است به چشم نیایند، در ترکیب با هم یک اثر چشمگیر را به وجود می آورند.

لایه های نوری مختلف اضافه کنید.

 

مثلا در یک آشپزخانه ، زیر کابینت ها می توانند یک منبع نوری داشته باشند ، به آثار هنری از بالا نور بتابد و فضای داخلی کابینت ها هم با یک منبع نوری دیگر روشن شده باشد. یک منبع روشنایی مرکزی به تنهایی مانند لوستر نمی تواند نتیجه چشمگیری داشته است.

 

طراحان حرفه ای برای ایجاد علاقه و تنوع از لایه های نوری متنوع بهره می گیرند. در اتاقی که همه چیز در آن به طور مساوی روشن است، هیچ چیزی جلب توجه نمی کند. یک یا حتی دو نقطه کانونی انتخاب کنید و آنها را برجسته کنید. در صورت تمایل می توانید از منابع کم نور مثل چراغ های رو میزی یا آباژور نیز استفاده کنید.

شجاع باشید.

 

شخصیت به فضا عظمت می دهد. شخصیت خودتان را در طراحی پیاده کنید و از آن لذت ببرید. هرچه بیشتر امتحان کنید، بیشتر متوجه می شوید چه چیزهایی به هم می آیند و چه چیزهایی نمی آیند.

عناصر غیر منتظره را با هم ترکیب کنید. گاهی اوقات فکر می کنیم برخی لوازم ممکن است با هم متناسب نباشند، اما نتیجه کاریزماتیک  خواهد شد. اگر واقعا می خواهید اتاق تان یک چیز استثنایی از آب در بیاید، از لوازم معمولی و تکراری اجتناب کنید.

اصول را به نفع خلاقیت نادیده بگیرید.

نوین مارکتینگ بازدید : 55 دوشنبه 06 دی 1395 نظرات (0)

رنگ اتاق و چگونگی تاثیر آن بر خلق و خوی شما

رنگ اتاق های خانه شما بازتاب مستقیم شخصیت شماست. در حالی که ممکن است بسیاری از ما زمان زیادی را صرف فکر کردن در مورد رنگ اتاقمان نکنیم، اما رنگ اتاق هر روز بر ما تاثیر می گذارد. رنگ اتاق می تواند حالات و افکار ما را تحت تاثیر قرار دهد.

رنگ به روش های مختلف و بسته به سن، جنس، پس زمینه های قومی و آب و هوای مردم، بر آنها  تاثیر می گذارد. واکنش مردم به رنگ هایی خاص (یا گروهی از رنگ) مشابه است؛ که بسته به سایه و یا تناژ رنگ متغیر است. به همین دلیل است که انتخاب رنگ عاقلانه برای تزئین بسیار مهم است.

لازم نیست به منظور داشتن یک خانه زیبا، نگران نوع روند باشید. روند های مربوط به رنگ می آیند و می روند. افرادی که در یک خانه زندگی می کنند، آن را با انتخاب رنگی که شخصیتشان را منعکس می کند زیباتر می کنند. نکته این است که رنگ هایی که دوست دارید را طوری ترکیب کنید که یک ترکیب دلپذیر بدست آید.

انتخاب ترکیب رنگ یکی از مراحل وحشت آور برای مبتدیان است. رنگ قدرت این را دارد که شکل و اندازه مبلمان و حتی شکل و اندازه خود اتاق را تغییر دهد. اگر برخی اطلاعات اولیه در مورد رنگ و جلوه های آن را یاد بگیرید انتخاب رنگ دشوار نخواهد بود.

بیایید در مورد رنگ اتاق و چگونگی تاثیر آنها بر روی خلق و خوی شما اطلاعات بیشتری پیدا کنیم.

عاقلانه انتخاب کنید

به خاطر داشته باشید که هر رنگی دارای ارزش روانی است. به این فکر کنید که یک رنگ خاص چگونه باعث ایجاد احساس خاصی در شما می شود؛ رنگ ها می توانند هر احساسی را از آرامش گرفته تا خشم تحت تاثیر قرار دهند. برای ایجاد صلح و آرامش در خانه باید رنگ خود را عاقلانه انتخاب کنید. بعضی رنگ ها در مقادیر زیاد ممکن است اثری معکوس بر شما و عزیزانتان داشته باشند.

چه فضایی می خواهید ایجاد کنید؟ چه رنگی می تواند به شما دررسیدن به این فضا کمک کند؟

اگر در پاسخ به این سوالات به کمک نیاز دارید، برای گرفتن ایده به مجلات، کتاب ها دکور، وبلاگ ها و وب سایت نگاه کنید. همچنین اجازه دهید منسوجات راهنمای شما باشند. دامنه رنگ پارچه، فرش و موکت، مبلمان و کاشی، محدود تر از خود رنگ هستند، بنابراین ابتدا آنها را انتخاب کنید و سپس برای رنگ تصمیم گیری کنید.

وقتی چیزی که دوست دارید را پیدا کردید، تعداد رنگ های اتاق را به سه یا چهار رنگ محدود کنید. رنگ های بیش از حد می تواند باعث شوند که اتاق شلوغ و یا به هم ریخته به نظر برسد. رنگ نسبتا ارزان است و خیلی سریع می تواند یک اتاق را تغییر دهد، بنابراین می توانید دست به امتحان بزنید

دکوراسیون داخلی

نوین مارکتینگ بازدید : 57 پنجشنبه 02 دی 1395 نظرات (0)

شرکت طراحی دکوراسیون داخلی بین المللی مکعب متخصص در طراحیدکوراسیون اداری مدرن ،طراحی داخلی اداری، پارتیشن اداری-بیش از یکده سابقه کاری درخشان و طراحی دکوراسیون داخلی -طراحی نمای ساختمان مدرن-نصب و تولید انواع کابینت آشپز خانه -دکوراسیون و نمای ویلا آپارتمان سازمانها و مراکز دولتی و همچنین اولین و تنها ترین مرکز اجرا ی طراحی اماکن هوشمند, با بیش از 20 پرسنل رسمی و به خدمت گرفتن برترین طراحان دکور و معماران ایرانی و خارجی

نوین مارکتینگ بازدید : 44 شنبه 20 آذر 1395 نظرات (0)

 

هماهنگ سازی کارشناسی شده اثاثیه منزل و ترکیبات رنگها در یک خانه یا ساختمان و نحوه چینش اشیاء و اثاثیه یک امر گروهی و فوق تخصصی است که باید توسط متخصصین به صورت گروهی انجام گیرد

دکوراسیون داخلی 

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 82
  • بازدید ماه : 135
  • بازدید سال : 810
  • بازدید کلی : 3,713